(Kurzy.cz)
Indonesie zakázala nákupy přes sociální média jako je například TikTok. Další regulace e-commerce přijde
Indonéské ministerstvo obchodu včera oznámilo, že usilovně pracuje na větší regulaci prostoru e-commerce. V jejím rámci bude například umožněno sociálním médiím jako je například TikTok pouze promovat služby či zboží, ale ne jej přímou prodávat. Jinými slovy uživatelé v Indonésii nebudou moci kupovat či prodávat své zboží či služby na platformách jako jsou TikTok nebo Facebook.
Vláda také hodlá zakázat společnostem provozujícím sociální média provozovat platformy elektronického obchodu, aby se zabránilo případnému zneužití veřejných dat, které dotčená média schraňují.
TikTok na začátku léta oznámil, že hodlá investovat miliardy dolarů do rozvoje prodeje v oblasti Indonésie a jihovýchodní Asie. Jen v Indonesii má platforma cca 113 milionů uživatelů, což je druhý největší počet hned po USA, které mají 116 milionů registrovaných uživatelů.
Vladimír Urbánek
V „oboru" posledních více jak 20 let. Po několikaleté zkušenosti přímo z obchodování s cennými papíry se Vladimír Urbánek posledních více jak 15 let věnuje zpravodajství z domácích a zahraničních kapitálových trhů.
Za důležité považuje především zkušenosti či spíše možnost srovnání s dobou ještě před poslední velkou krizí v letech 2008-9.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz