Přivádíme české produkty blíže k tchajwanským spotřebitelům
Přivádíme české produkty blíže k tchajwanským spotřebitelům
11.09.2023 / 08:21 | Aktualizováno: 11.09.2023 / 08:26
Jednání s obchodním řetězcem FamilyMart s cílem rozšířit portfolio českých produktů nabízené spotřebitelům na Tchaj-wanu.
Na konci srpna tohoto roku jsme představili vybrané české výrobky zástupcům obchodního řetězce FamilyMart. Jedná se o druhý největší řetězec obchodů se smíšeným zbožím na Tchaj-wanu. V rámci pracovního jednání jsme prezentovali Českou republiku, vývoj české ekonomiky a produkty, ve kterých excelujeme. Zároveň tchajwanští zástupci českých značek měli prostor pro představení sebe a českých produktů, jejichž prodej na Tchaj-wanu již úspěšně rozvíjí.
Vedení FamilyMart jsme seznámili s následujícími produkty:
- Tradiční české pivo Budějovický Budvar
- Čokoláda CARLA
- Želatinové bonbóny a další sladkosti značky The Candy Plus
- Krekry značky Vest
- Potravinové doplňky značky Dr. Müller Pharma
- Vitamíny značky Vitar
- Konvektomaty Retigo
Věříme, že tímto jednáním jsme otevřeli další prostor pro uplatnění českých výrobků na Tchaj-wanu.
Autor: Kateřina Heinischová, vedoucí obchodně-ekonomického úseku, Česká ekonomická a kulturní kancelář v Tchaj-peji
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz