(Kurzy.cz)
Adobe: Američané utratili na Black Friday 9,12 mld. USD a vytvořili tak nový rekord. Na Cyber Monday utratí dalších více jak 11 mld. USD
Podle statistik a odhadů společnosti Adobe Američané v rámci Black Friday utratili 9,12 mld. USD, což bylo o 2,3% více než před rokem. Letošní údaj je také novým historickým rekordem.
Hlavním tahounem byl letos segment elektroniky s růstem online tržeb o 221% oproti průměru z října. Vysoký růst o plných 285% zaznamenal také prodej hraček, o 218% rostl prodej cvičebních pomůcek.
48% online objednávek bylo provedeno z chytrých telefonů. Vloni to bylo 44%.
Už v rámci Dne díkůvzdání Američané utratili 5,29 mld. USD, což bylo o 2,9% více než před rokem.
Podle Adobe o víkendu po Black Friday Američané pokračovali ve zvýšené nákupní náladě a utratili dalších 4,52 mld. USD v sobotu a 4,99 mld. USD v neděli. Od dnešního Cyber Monday se očekává meziroční růst útraty o cca 5,1% na 11,2 mld. USD.
Vladimír Urbánek
V „oboru" posledních více jak 20 let. Po několikaleté zkušenosti přímo z obchodování s cennými papíry se Vladimír Urbánek posledních více jak 15 let věnuje zpravodajství z domácích a zahraničních kapitálových trhů.
Za důležité považuje především zkušenosti či spíše možnost srovnání s dobou ještě před poslední velkou krizí v letech 2008-9.
Okomentovat na facebooku
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz