(Kurzy.cz)
Adobe: Američané během Díkůvzdání navýšili své online nákupy o 22% r/r. Tržby přes Black Friday a Cyber Monday budou opět historicky rekordní
Podle statistik agentury Adobe Analytics američtí spotřebitelé v průběhu letošního Díkůvzdání utratili v online shopech cca 5,1 mld. USD, což představuje meziroční růst téměř o 22%. Téměř polovina z uvedeného objemu byla zrealizována přes chytré mobilní telefony.
Adobe analyzuje výstupy 80 ze 100 největších online US prodejců.
Analytici Adobe odhadují, že tržby během Black Friday a následném Cyber Mondey budou letos vůbec historicky rekordní. Tržby jen v průběhu Black Friday agentura odhaduje mezi 8,9 až 10,6 mld. USD. Celkové online tržby by v závěru roku měly dosáhnout cca 189 mld. USD.
National Retail Federation (NRF) odhadla pro letošek, že sváteční tržby v závěru roku porostou meziročně o 3,6 - 5,2% a dosáhnou celkově 755,3 - 766,7 mld. USD. Vloni růst dosahoval tempa 4% při celkové sumě blízko 729,1 mld. USD. V posledních 5 letech údaj rostl v průměru o 3,5%. Online prodeje by měly podle NRF růst o cca 20-30%.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz