Volba výrobku roku 2003
Dne 13.2.2003 se konal galavečer při příležitosti vyhlášení Výrobku roku 2003. Již třetí ročník projektu „Zvolen výrobkem roku spotřebiteli“ stejně jako v předchozích letech uskutečnila společnost GfK Praha ve spolupráci se společností ATOZ Event. Tento marketingový program monitoruje nové a inovované výrobky z oblasti potravinářského a spotřebního zboží. Projekt je realizován na panelu domácností, který je složen z 2 000 reprezentativně vybraných českých a moravských domácností. Metodologie marketingového programu zůstala stejná, domácnosti obdržely barevný katalog obsahující fotografie soutěžních výrobků rozdělených do jednotlivých kategorií. V každé domácnosti mohli hlasovat až 4 členové starší 14 let, pouze u kategorií vína a kondomy byla tato věková hranice posunuta na 18 let. Tyto dvě zmíněné kategorie se, spolu s několika dalšími, objevily v letošním ročníku jako nové. Vítězné výrobky roku 2003
Ze 2 000 rozeslaných dotazníků se včas a v pořádku vrátilo 1 816, což představuje vysokou 90,8% návratnost. Celkem došlo 3 939 správných a platných odpovědí. Vedle jednotlivých výrobků, hodnotili spotřebitelé také kritéria, která jsou pro ně důležitá při volbě nových výrobků. Stejně jako v loňském ročníku se spotřebitelé vyjádřili kladně k výroku, že „nové výrobky se přeci jen liší od existujících“ (téměř 74 %), což dokazuje, že spotřebitelé stále výrazně vnímají novinky na trhu a dokáží ocenit jejich přednosti a kvalitu. |
Poslední zprávy z rubriky Ostatní:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři