Výsledek za devět měsíců letošního roku překonal celkový výsledek roku 2003
Norimberk, 17. listopad 2004 - Skupina GfK ve svém úspěšném vývoji pokračovala i ve třetím čtvrtletí. Dosáhla obratu v rozsahu 487,1 mil. EURO, tedy o 13 % více než ve srovnatelném období minulého roku. Přírůstek EBIT včetně účastí v rozsahu 24,5 %, kterým bylo dosaženo absolutní hodnoty 58,3 mil. EURO, je opět výrazně silnější než u obratu. Obratová marže ve výši 12 % byla oproti srovnatelné hodnotě loňského roku o 1 % vyšší. Výsledek koncernu vzrostl na 34,6 mil. EURO, a tím překonal již po devíti měsících letošního roku výsledek celého roku 2003 v rozsahu 33,3 mil. EURO. V důsledku dobré situace GfK předpokládá, že bude za celý rok 2004 dosažen koncernový výsledek včetně cizích účastí ve výši 50 mil. EURO. To překonává odhady analytiků, dosud předpokládajících v průměru výsledek v rozsahu 43,6 mil. EURO. 1. Hospodářský a finanční vývoj skupiny GfK GfK se podařilo za uplynulá tři čtvrtletí roku 2004 zvýšit obrat oproti stejnému období minulého roku o 13 % na 487,1 mil. EURO. Organický růst - očištěný o obrat z víceletých zakázek s konstantním objemem – dosáhl 6,2 % (neočištěný dosáhl růstu 5,5 %). Tímto se organický růst od prvního čtvrtletí 2004 takřka ztrojnásobil. Vzestup obratu vyplývající z akvizic dosáhl 8,4 %. Měnové efekty – z růstu hodnoty EURO vůči US dolaru, britské libře, jakož i měnám východní Evropy a Asie snížily růst obratu v prvních třech čtvrtletích o 0,9 % bodů. Úplné znění tiskové zprávy naleznete zde. |
|
On-line Shop |
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz