MONETA zvýšila úrokové sazby z vkladů u stavebního spoření na 1,3 %
MONETA Stavební Spořitelna zvýšila úrokové sazby z vkladů u stavebního spoření z 1 % na 1,3 %. Tarif ProSpoření se tak stává aktuálně nejvýhodnějším stavebním spořením na trhu. Novou smlouvu si zájemci a klienti banky mohou navíc sjednat online a ke svému ověření použít bankovní identitu.
Až doposud museli klienti při online sjednávání nového stavebního spoření prostřednictvím webové žádosti prokazovat svou identitu ve čtyřech krocích: scanem občanského průkazu a druhého dokladu, selfie videem pro ověření obličeje a následným zasláním potvrzující platby. „Nyní mohou zvolit ověření totožnosti jednoduše přes bankovní identitu, které probíhá v jednom kroku, je mnohem rychlejší a také bezpečnější,“ říká Pavel Hejzlar, produktový manažer MONETA Stavební Spořitelna.
Banka tímto krokem výrazně usnadňuje sjednání aktuálně nejvýhodnějšího stavebního spoření na trhu. MONETA zvyšuje roční úrokové sazby z vkladů u stavebního spoření pro fyzické osoby v rámci tarifu ProSpoření na 1,3 %. Průměrné roční zhodnocení se započtením státní podpory se tak zvýší až na 4,61 %, přičemž úroková sazba úvěru ze stavebního spoření zůstává u daného tarifu ve výši 3,99 %. Tato změna se týká smluv o stavebním spoření uzavřených od 18. 10.
„Chceme, aby stavební spoření bylo nadále atraktivním produktem téměř pro každého. Proto nabízíme nejen příznivé úrokové sazby, ale také co nejjednodušší proces celého sjednávání,“ doplňuje předseda představenstva MONETA Stavební Spořitelny Andrew Gerber s tím, že na webových stránkách nebo v prostředí mobilní aplikace Smart Banka zabere celý proces jen několik málo minut. V případech, kdy klienti nadále upřednostní osobní návštěvu svého bankéře, smlouvu na pobočce banky podepisují také elektronicky na podpisovém tabletu.
MONETA Money Bank
MONETA Money Bank, a.s., je přední nezávislou českou bankou poskytující služby svým zákazníkům prostřednictvím celostátní pobočkové sítě. Od svého vstupu na Pražskou burzu cenných papírů v roce 2016 má banka silnou pozici v retailovém a zemědělském sektoru a svoje služby zaměřuje na malé a střední podniky. Mimo to banka poskytuje další produkty jako pojištění nebo investiční fondy. Klienti MONETA Money Bank tvoří přes 9 % populace České republiky a využívají její multikanálovou strategii, která zahrnuje více než 230 poboček, přes 630 bankomatů, digitální bankovní aplikaci, která je špičkou na trhu, a dále vlastní call centrum, smluvní prodejce automobilů, finanční zprostředkovatele a leasingové partnery.
Více informací na: www.moneta.cz
Poslední zprávy z rubriky Úrokové sazby:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz