Elektronickou dálniční známku si koupilo už pět milionů motoristů
Největší poptávka po elektronických dálničních známkách byla letos koncem ledna a v únoru, po uplynutí platnosti ročních papírových kuponů. Další nárůst pak přišel s letními prázdninami, kdy se během července a srpna prodalo přes 1,3 milionu kusů elektronických dálničních známek.
Všem motoristům pak nejen s nákupem pomáhá Call centrum provozovatele sytému, kterým je státní podnik CENDIS. Jeho pracovníci za posledních devět měsíců vyřídili více než 42 tisíc telefonických hovorů, přes 30 tisíc oznámení o osvobození a zhruba 65 tisíc dalších požadavků.
Poslední zprávy z rubriky Doprava:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz