Lidé si koupili už devět milionů elektronických dálničních známek a dva miliony jednotných jízdenek
„Rostoucí trend u jednotné jízdenky na železnici nás velice těší a doufáme, že cestujících, kteří s ní jezdí, bude dále přibývat. Čísla mluví jasně. Zatímco první milion jízdenek byl prodán za jedenáct měsíců, druhý milion padl už za sedm měsíců,“ upřesnil ředitel státního podniku CENDIS Jan Paroubek.
O dálniční známku je v létě zájem větší
Devítimilionová hranice počtu prodaných elektronických dálničních známek padla v pátek 6. května.„Také z tohoto dílčího čísla máme samozřejmě radost, čekají nás letní měsíce, kdy s nástupem dovolených a prázdnin očekáváme stejně jako loni zvýšený zájem o koupi známek. V letních měsících se jedná zejména o prodej krátkodobých známek, které nejvíce využívají zahraniční turisté. Nás ale těší, že stále větší podíl na prodejích má e-shop, přes který se nyní prodává přibližně osmdesát sedm procent všech známek, což je oproti loňskému roku o pět procent víc,“ uvedl Paroubek.
CENDIS s.p. (Centrum dopravních informačních systémů Ministerstva dopravy ČR) je státní podnik, který se zabývá novými ICT technologiemi a službami v oblasti dopravy. Pro účely Ministerstva dopravy vyvíjí software a digitalizuje dopravní agendy. Efektivně tak propojuje občany a firmy s úřady.
Poslední zprávy z rubriky Doprava:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.07.2024 Zbytek roku bude zajímavý jak na trzích, tak i v
19.07.2024 Malý háj: Ideální bydlení v nové čtvrti Prahy 10
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Nejhorší scénář pro pohonné hmoty? Kolik budeme platit v srpnu?
Pim Brands, Ronda Invest
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Zlato se opět vyhouplo přes úroveň 2 400 USD / Oz. Letní dovolenou neplánuje
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři