Ministerstvo vnitra spouští kampaň „Zůstaňte doma, zachraňte životy“
MV dnes spustilo informační kampaň „Zůstaňte doma, zachraňte životy“. Během víkendu lidé na plakátovacích plochách měst a obcí najdou 10 tisíc plakátů upozorňujících na skutečnost, že k záchraně životů a pomoci našim zdravotníkům stačí často drobnost – zůstat doma a venku si vzít respirátor. „Nikdy není pozdě lidem znovu říci, jak jednoduše se i oni mohou stát hrdiny a zachránit životy. Stačí zůstat doma a venku důsledně nosit respirátor. Jen tak společně dokážeme zastavit další růst pandemie,“ uvedl ministr vnitra Jan Hamáček (ČSSD). Oba plakáty naleznete v příloze.
Jde o grafickou kampaň, kterou jako první použila vláda Velké Británie. MV design kampaně využilo po dohodě a se souhlasem britského velvyslanectví. „Jsem rád, že se Češi inspirují britskou kampaní a můžeme jim tak pomoci. Zastavit epidemii je společný cíl, covid nezná hranice,“ dodal britský velvyslanec v Česku Nick Archer.
Plakáty velikosti A0 (841 mm x 1189 mm) pro MV vytiskla, rozveze a rozlepí společnost Rengl, a to za 1,5 mil. Kč včetně DPH.
Klára Dlubalová
pověřená řízením odboru tisku a public relations
Související dokumenty
- Noste_respiratory.pdf
Velikost souboru:20,5 KB / formát PDF - Zustante_doma.pdf
Velikost souboru:22,7 KB / formát PDF
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz