Jak si vybrat správného finančního poradce?
Najít dobrého finančního poradce je náročné. Jak nenaletět tomu špatnému? Poradci se nejčastěji sdružují do multi level marketingových firem, nebo do takzvaného brokerpoolu. Jaké jsou mezi těmito způsoby rozdíly a co znamenají pro klienty i pro poradce? Vše kolem finančního poradenství v pořadu Investice ZET nastínili Jiří Paták, ředitel společnosti chytryhonza.cz, a Filip Duchoň, obchodní ředitel Fincentra.
Z OBSAHU:
- Důležitý je první dojem. Pokud přijde poradce v saku z maturitního plesu, nic dobrého to nevěstí.
- Dobří poradci nabízejí široké spektrum investičních příležitostí, mluví spíše o rizicích než o zisku.
- Za špatnou pověst finančních poradců může multi level marketingový model fungování některých poradenských firem, kvůli němuž se mezi finanční poradce nabírají i nezkušení studenti.
- Poradenské firmy se snaží zbavit špatné pověsti oboru, prověřují podezřelé smlouvy.
- Nejlepší regulací je vzdělaný a poučený klient.
14 vět, které mění pohled na investování
Jedna rozumná věta vás mnohdy naučí více než hromada knížek plných pouček. Následujících 14 vět může naruby obrátit způsob, jakým přemýšlíte o investování.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz