At Media míří na hospodyně s dětmi
Balíčky, vystavěné na kombinaci tematických televizí měřených tv-metry, jsou v nabídce mediálního zastupitelství At Media již druhým rokem.
Na začátku roku 2011 přibyla k dosavadním šesti balíčkům (At Max, At Kids, At Adults, At Choice, At Choice+, At Young) kombinace At Mothers, která umožňuje přesné cílení na mladé hospodyně s malými dětmi.
"Jeho afinita k cílové skupině dosahuje úrovně 210 procent," tvrdí Marketing & PR Executive At Media Martin Roman.
Souhrnný zásah šesti tematických stanic zařazených do At Mothers (Disney Channel, Minimax, Film+, TV Paprika, Universal Channel, Óčko) se pohybuje okolo dvou milionů diváků měsíčně a jeho podíl na sledovanosti ve zvolené cílové skupině se v roce 2010 pohyboval mezi dvěma a třemi procenty.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz