Rossmann zahájil pusinkovou kampaň
Novou reklamní kampaň s ústředním sloganem „Vím, co chci“, vytvořila agentura Winkler & Stenzel, která pro společnost Rossmann navrhla již dvě charitativní kampaně „5.000.000 Kč pro dětský úsměv“. Hlavním motivem nové kampaně je polibek, který má symbolizovat oblibu privátních značek a měl by vnést do komunikace emoce.
Kampaň se objeví mimo jiné na POS materiálech a pravidelných letácích.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz