Cannes Lions láká účastníky
Přihlášky reklamních prací se uzavírají 4. března.
Pro účastníky letošního ročníku je připraveno více než padesát seminářů předních kreativců, které budou probíhat paralelně se soutěží.
Návštěvníci se mohou účastnit i dvacítky exkluzivních workshopů, na programu jsou celkem čtyři slavnostní ceremonie.
Na letošní festival se přihlásili delegáti z 95 zemí, účast předběžně přislíbili i zástupci čtyř stovek největších zadavatelů reklamy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz