Cannes Lions - dobré časy se vrací?
Na největším světovém reklamním festivalu roku se zvýšil i počet delegátů, přesná čísla ale organizátoři zatím nezvěřejnili. Z celého světa dorazilo 24242 přihlášek, z toho 55 českých. Počet všech přihlášek je tak téměř o dva tisíce vyšší než loni. Jako první byl vyhlášen Zadavatel roku (Unilever) a Mediální osobnost roku, který se stal zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg, který v Cannes vystoupí na samostatném semináři. Strategie bude z Cannes přinášet kontiuální zpravodajství v rámci online speciálu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz