Daphne prý urychlí media tracking
Daphne automaticky zpracovává data z online výzkumu reklamních kampaní a poskytuje výsledky do dvou až pěti dnů.
“Nástroj, díky němuž lze bezprostředně ověřit, zda je komunikace efektivní a zda přináší kýžené výsledky, a to již v průběhu kampaně, je něčím, po čem odborníci již dlouho volají,“ říká Jaroslav Jíra, ředitel pro obchod a marketing GfK Czech.
Vývojáři Daphne zautomatizovali proces sběru a analýzy dat. Oproti metodikám, které byly k dispozici dosud, už není třeba data několikrát procházet a vyhodnocovat. Nasbíraná data jdou po automatickém vyhodnocení přímo ke klientovi.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz