Televize má vliv na návštěvnost Facebooku
Nejvíce tuzemských uživatelů Facebooku je totiž aktivních v podvečerních a večerních hodinách, což podle odborníků souvisí i s tím, že tou dobou televizní stanice vysílají hlavní program, který lidé s oblibou na Facebooku komentují. Vyplývá to z průzkumu společnosti Ataxo Interactive, která dnes v Praze představila nový nástroj na monitorování sociálních síti, blogů a diskuzí. Počet registrovaných uživatelů sítě Facebook z Česka na začátku letošního roku překročil dva miliony.
Aktivita tuzemských uživatelů Facebooku po několikahodinové stagnaci postupně vzrůstá v pozdních odpoledních hodinách a zhruba v 18:00 je na Facebooku v průměru přihlášeno bezmála 750.000 lidí. Jejich počet se do 20:00 zvyšuje na více než 900.000 a poté se aktivita uživatelů Facebooku začíná postupně snižovat. Například ve 23:00 je aktivních už jen půl milionu uživatelů Facebooku a jejich počet v následujících hodinách prudce klesá.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Nový zlatý rekord a stříbro na nejvyšší hodnotě od roku 2012
Miroslav Novák, AKCENTA
Další posilování koruny možné, ale nezbytnou podmínkou je pozitivní vývoj ve vnějším prostředí
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři