Na "Reklamožrouty" přišly tři tisíce lidí
Pořadatelé jim připravili bezmála šestihodinový blok projekcí pěti stovek reklam v deseti kinosálech; byly mezi nimi nejlepší i nejhorší reklamy z celého světa. Peníze pro svou kampaň proti rakovině prsu převzala zpěvačka Anna K., která sama se zhoubnou nemocí bojuje.
Potlesk spokojených fanoušků sklidila zejména reklama na kávovary a kávu s herci Georgem Clooneym a Johnem Malkovichem, velký ohlas měly ale i automobilové reklamy a spoty upozorňující na sociální a humanitární projekty. Mladí diváci dávali troubením na malé trumpety najevo, že se jim reklamy líbily. Lidé přecházeli mezi sály a "lovili" zajímavé reklamy vytvořené různými světovými agenturami v různých obdobích. "Koktejl reklam pro každý ročník míchá pan Jean Marie Boursicot, který je vybírá ze své filmotéky zahrnující přes 800.000 spotů z 65 zemí. Každý rok k nim přibude až 25.000 nových," řekla za organizátory Alice Daňková.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz