Jak na malé auto
Američtí výrobci aut jsou pověstní tím, že na každém malém autě prodělávají. Proto se dnes všechny malé vozy na americkém trhu vyrábějí někde jinde.– Aveo v Jižní Koreji, Ford Fiesta v Mexiku, Honda Fit i Toyota Yaris v Japonsku a Fiat 500, který by se měl objevit ještě letos, bude pocházet také z mexické továrny.
General Motors se snaží přijít s novinkou v podobě ekonomicky výdělečné výroby malého Chevroletu v bývalé továrně Orion. Aveo, které se pro lepší marketing „pravého“ amerického auta dočká změny názvu, by mělo poprvé vyjet z linek michiganské továrny v polovině příštího roku. Trik je ve snížení platů, polovina zaměstnanců bude placena 28 dolarů na hodinu, zbytek potom dostane polovinu. GM do továrny investuje 145 miliónů dolarů. Díky pružnému způsobu výroby se zde bude vyrábět také větší model Buick Verano.
Odbory, které musely se snížením platů souhlasit, se skřípěním zubů přiznaly, že je lepší polovina platu než žádný. Musely přitom spolknout i to, že Verano bude svojí velikostí patřit mezi středně velká auta, takže při nízkých platech bude pro GM vydělávat dvojnásobně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři