Svět reklamy je obsazen jako loni
Navzdory poklesu reklamního trhu a doznívající hospodářské krizi se třetího ročníku prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie Svět reklamy 2010 účastní asi osm desítek vystavovatelů, tedy zhruba stejně jako loni. Předseda představenstva pořadatelské společnosti Omnis Daniel Vaverka uvedl, že i počet návštěvníků je minimálně stejný jako před rokem. Veletrh se koná dnes v pražském hotelu Diplomat.
Veletrh je podle Vaverky jednodenní nízkonákladovou akcí s cílem zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a uživateli reklamy. Vystavovatelé představují novinky, nové nápady, seznamují účastníky s účinností svých médií a předávají podklady a prospekty pro další využití. "Cílem je přinést inspiraci," dodal.
Z nových trendů upozornil na elektronizaci reklamních nosičů, která spočívá především v postupném nahrazování klasických papírových plakátů LED diodovými médii. "Reklama je čím dál nápaditější," podotkl s poukazem na nabídku reklamních pochutin. Například společnost Event & promotion představila tradiční lázeňské oplatky různých velikostí, tvarů, barev, příchutí a vpečených nápisů, které mohou sloužit firmám jako reklama.
Reklamní trh zaznamenal loni podle informací týdeníku Strategie oproti roku 2008 pokles o 1,8 procenta, z 54,35 miliardy na 53,36 miliardy korun. Zachraňovala jej ovšem inzerce v místě prodeje a inzerce v televizích, které jako jediné rostly.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz