National Geographic v arabštině
Více než sto let staré vydavatelství se tak stane další západní mediální firmou pronikající na rostoucí mediální trh Blízkého východu. Časopis v současnosti kromě angličtiny vychází ve 29 jazycích, včetně češtiny.
"Články v tomto časopise jsou o všech zemích a všech kulturách," uvedl šéfredaktor nového vydání Muhammad Hammádí. Vyjádřil rovněž naději, že časopis poskytne arabským čtenářům hlubší znalosti o planetě a o tom, jak žijí její další obyvatelé. "Zdejší čtenáři to potřebují," dodal.
Nový National Geographic Al Arabiya podporuje emirát Abú Zabí a má se dostat ke čtenářům v 15 zemích od Maroka po Perský záliv. Bude obsahovat přeložené články z americké edice i originální články zaměřené na region. Časopis má také panel sedmi arabských expertů, kteří budou působit jako poradci a přispívat do něj. Podle Hammádího je cílem, aby pětina článků byla místních.
National Geographic se tak přidává k dalším západním časopisům, které se rozhodly vstoupit na arabský trh, jako módní časopisy Elle a Marie Claire. Několik dalších časopisů, jako Esquire a Time Out, také mají své regionální blízkovýchodní edice, ale v angličtině a jsou zaměřené na zahraniční rezidenty.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz