National Geographic TV v češtině
Čeština nahrazuje stávající anglické znění s titulky u veškerých premiérových pořadů a programů v hlavním vysílacím čase včetně reklamních bloků. Podíl programů v českém jazyce se má každý měsíc zvyšovat, postupně budou do češtiny převedeny nové dokumenty. Společnost o tom informovala v tiskové zprávě.
"Lokalizace programu do češtiny byla jedním z klíčových bodů ve strategii National Geographic Channel pro český a slovenský trh a věřím, že díky ní se nám podaří naplnit i další cíle. Plníme tak přání mnoha desítek tisíc našich věrných diváků a jistě si tímto krokem získáme i mnoho dalších příznivců," uvedl regionální ředitel televize pro střední a východní Evropu Carlos Ortega.
Kromě českého jazyka si mohou diváci zvolit také anglickou zvukovou stopu. Volitelným parametrem budou české titulky. V původním anglickém znění s českými titulky zůstanou dosud nelokalizované pořady, tedy reprízy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz