V kase YouTube konečně cinká
Každý týden si na portálu YouTube prohlédnou zvědavci nejméně 2 miliardy klipů doplněných reklamou. Klip sice pošle jednotlivec, ale technologie Content ID automaticky odhalí majitele autorských práv. Portál dodá reklamu a o zisk se rozdělí s majitelem, aniž by ten musel hnout prstem.
Zatím tyto klipy tvoří pouze 14 procent celkového počtu prohlédnutých videoklipů, jejich počet se ale každým rokem zdvojnásobí a již teď posunuly YouTube konečně do černých čísel. Je na čase, Google si před 4 roky koupil YouTube za 1,65 miliardy dolarů, o ostatních výdajích pak Google raději mlčí. Strategie získat nejdříve publikum, potom přijít na to, jak vydělávat, a nakonec celou myšlenku "prodat" reklamním agenturám, se očividně povedla. Pro Google se také otevřely dveře do lukrativní oblasti televizní reklamy, navíc konečně může jít o zlaté rouno reklamního kšeftu – reklamu na míru.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři