YouTube v britské politice
Mezinárodní výbor této komory parlamentu se vyslovil pro to, aby lidé svým poslancům sdělovali náměty prostřednictvím videí umístěných na populárním serveru YouTube. Tímto usnesením britští reprezentanti poprvé souhlasí s podáním námětů v jiné než písemné podobě. Vůbec poprvé tak v Británii budou jednotlivci a organizace moci svá stanoviska k tématům projednávaným v parlamentu prezentovat prostřednictvím videonahrávky, a to umístěné na internetu. Opatření je výstupem průzkumu Lidé a parlament, ve kterém výbor zjišťoval, jak více a lépe angažovat britské občany v politickém dění. Úroveň a další možnosti komunikace britského parlamentu s veřejností bude výbor dále zkoumat. Chystá se také navrhnout opatření pro lepší komunikaci prostřednictvím internetu. Lidé by podle zpráv výboru měli získat pocit, že mohou s parlamentem snadno komunikovat. „Zvolení YouTube jako dalšího média pro komunikaci s veřejností je odrazem přání, aby parlament měl k disposici co největší množství pohledů a námětů veřejnosti,“ uvádí ve svém stanovisku.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři