Kajínek míří do Ruska a Německa
Po rekordním otevíracím víkendu, kdy během čtyř dnů přišlo do sálů kin 119 182 diváků, zaznamenal film stálý zájem lidí i v následujících dnech. První psychologickou hranici návštěvnosti – 250 000 diváků - zdolal Kajínek hned během druhého víkendu, tedy po 9 dnech v kinech, a hranice 350 000 návštěvníků kin dosáhl po dvou týdnech promítání.
"Říkali jsme, že více jak 500 000 diváků bude velký úspěch, to byla naše hranice, ve kterou jsme doufali. To, že jí dosáhneme za tři týdny a diváci budou na film stále chodit, to zcela přesahuje naše představy. Naše pocity se nedají popsat a všem divákům děkujeme," řekl jeden z producentů Igor Konyukov.
Sám Jiří Kajínek viděl film Kajínek jako divák 335 007. "Některé věci mohou vypadat přitažené za vlasy, ale skutečnost byla ale ještě horší než ve filmu," řekl bezprostředně po unikátní filmové projekci v přísně střežené věznici v Karviné.
"Zástupci společnosti, která práva koupila, byli na premiéře a film se jim prostě líbil a věří, že si Kajínek své místo v německy mluvících zemích najde,“ řekl Igor Konyukov. "Tento týden jedu do Moskvy na první část jednání o prodeji filmu do ruské distribuce a během dohledné doby plánujeme v Moskvě oficiální projekci pro naše případné partnery," prozradil další plány. Velkou prezentaci filmu plánují producenti na jednu z nejdůležitějších akcí filmového trhu Američan Film Market, který proběhne v listopadu v Los Angeles.
.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz