Mio zahájilo soutěž na Facebooku
Společnost Mio Technology, světový výrobce přenosných navigačních zařízení, spustil na svých facebookových stránkách soutěž „Virtuality Meets Reality“. Soutěžící mají za úkol pořídit snímek, na kterém jejich GPS zařízení ukazuje obrázek stejného místa, na jaké se právě dívají přes přední sklo auta. Dvacet nejoblíbenějších fotografií bude odměněno limitovanou sérií 2GB USB disků s originálním designem Mio Spirit. Mio spustilo stránku svých příznivců na Facebooku v říjnu 2009 a do srpna 2010 se k ní připojilo 2 254 fanoušků z 19 zemí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz