(Kurzy.cz)
Británie zahájila vyšetřování Facebooku a Googlu kvůli dominanci v reklamě
Británie oznámila, že zahájila vyšetřování Facebooku a Googlu kvůli jejich dominantnímu postavení v sektoru digitální reklamy.
Britská CMA (Competition and Markets Authority) bude zkoumat zda online reklamní platformy zmíněných firem nepoškozují spotřebitele a konkurenční prostředí britského trhu s digitální reklamou. CMA odhaduje, že reklamní systémy zmíněných firem obstarávají až 61% veškerých reklamních internetových příjmů v zemi.
CMA bude zkoumat, da spotřebitelé mají dostatečnou kontrolu nad svými daty a jak jsou jejich data monetizována v rámci reklamních platforem.
CMA odhaduje, že výsledky šetření by mohly být zveřejněny nejdříve na začátku července příštího roku.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz