Epigram Awards zná finalisty
Do soutěže v psaní krátkych úderných online reklam Epigram Awards, kterou vyhlásily společně časopis Stratégie a agentura Etarget, se přihlásilo víc než třicet slovenských textařů. Dvacetsedm z nich odevzdalo reklamy v požadované forme organizátoři mezi nimi vybrali vítěze prvního kola.
Do dalších bojů postoupili:
* Vítěz týmu 1: Katka Králiková, Digitask
* Vítěz týmu 2: Martin Šabo, freelancer
* Vítěz týmu 3: Martina Minorová, Pergam a Lukáš Gira, freelancer*
* Vítěz týmu 4: Jaro Zacko, Triad a Vlado Kurek, mayer/mccann-erickson*
* Vítěz týmu 5: Dušan Mikušovič, Wiktor Leo Burnett
* Vítěz týmu 6: Marek Falat, InVerso
* Vítěz týmu 7: Tomáš Rosputinský, Istropolitana Ogilvy
* Vítěz týmu 8: Katarína Noskajová, Effectivity
* Vítěz týmu 9: Marko Kolar, Locomotive a Igor Lichnovský, Triad*
* u týmů s hvězdičkou ještě není jasný jednoznačný vítěz, odkazy vyjázaly stejnou výkonnost. Takto označené soutežící čeká samostatné mezikolo s novým zadaním.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz