Známe finalisty designérské soutěže o novou vizuální identitu Ústeckého kraje
Ústecký kraj se rozhodl pro obměnu a modernizaci svého vizuálního stylu, který by měl reflektovat proměnu, kterou kraj prošel a která ho ještě čeká. Vyhlásil tedy „Soutěž na novou vizuální identitu Ústeckého kraje“, v rámci které oslovil pět vybraných designérů a studií se zkušenostmi v oboru vizuálních identit. Organizátorem a odborným garantem soutěže je společnost CZECHDESIGN.
Návrhy posuzovala pětičlenná porota složená ze tří odborníků na grafický design a dvou zástupců Ústeckého kraje. Do druhého kola postupují Libor Jelínek a studia ReDesign a Petrohrad. Vítěz získá zakázku na zpracování návrhu a následnou implementaci v hodnotě 820 tisíc korun. Finální návrh bude představený veřejnosti na podzim.
„Rozhodli jsme se pro aktualizaci loga Ústeckého kraje a sjednocení krajské vizuální identity, protože logo, které používáme, je více než 20 let staré. Za tu dobu se nejen významně posunuly standardy a kvality grafické práce, ale především se proměnil celý náš region. Čeká nás transformace, stávající průmysl se stane odrazovým můstkem pro budoucí rozvoj, který bude spojený s čistou energií a moderními technologiemi, kraj nabídne zajímavé příležitosti pro aktivní lidi. To by mělo nové logo a nová identita reflektovat a stát se značkou budoucnosti,“ řekl k záměru hejtman Jan Schiller.
Odkazy
Poslední zprávy z rubriky Z regionů:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz