ASA zakázala protiteroristickou reklamu
Reklamu, kterou v Británii vytvořila agentura TalkSport pro Asociaci policejních náčelníků Association of Chief Police Officers (ACPO), zakázala britská organizace dohlížející na reklamu (ASA) kvůli přílišné agresivitě. Když posluchači zjistí v sousedství "osobu mužského pohlaví která se s nikým nebaví, s nikým nestýká, platí pouze hotovostí a nikdy nevytahuje záclony", mají se mít na pozoru a zavolat důvěrnou protiteroristickou horkou linku.
Deset lidí si stěžovalo na to, že reklama je příliš agresivní a může nabádat k udávání občanů dodržujících zákon. Dalších 16 stěžovatelů věří, že tímto způsobem je možno šikanovat sousedy, devět má zato, že reklama vyvolává nepatřičný pocit strachu. Podle Metropolitní policie je chování popsané v reklamě založeno na trendech chování skutečných pachatelů teroristických činů. ASA rozhodla, že reklama nesmí být v současné podobě vysílána znovu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory