Borkyně Sáblíková propaguje Actimel
Třiadvacetiletá vládkyně ledových oválů nyní natáčí televizní spot, objeví se i na internetových stránkách, v tisku a různých propagačních materiálech. Autorem reklamy je agentura Publicis Prague.
"Actimel piji už několik let především v období mezi létem a zimou, kdy jsou největší teplotní rozdíly při přechodu z venkovního prostředí do haly," vysvětlila důvody navázání spolupráce s potravinářským koncernem Danone držitelka dvou zlatých a jedné bronzové medaile z letošních olympijských her ve Vancouveru Sáblíková.
Sáblíková se sice v reklamě na televizních obrazovkách počátkem srpna objeví poprvé, jisté zkušenosti s reklamou ale mladá sportovkyně už má. Zúčastnila se například reklamního projektu Všeobecné zdravotní pojišťovny (VZP).
Kolik peněz Sáblíková účinkováním v reklamě získá, agentura neprozradila. Podle odhadů odborníků po úspěchu ve Vancouveru činila "marketingová hodnota" Sáblíkové asi 15 milionů korun ročně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři