Druhá etapa kampaně Zoo Praha
„Ukázat jedince, kteří jsou nejen představiteli fascinujících živočišných druhů, ale současně mají i své vlastní příběhy a charakterové vlastnosti, to je hlavní cíl kampaně Seznamte se!,“ uvedl Miroslav Bobek, ředitel Zoo Praha a iniciátor kampaně.
Reklamní kampaň realizuje pražská zoo opět stylem in house. Fotografie z dílny Petra Slavíka, Roberta Halamíčka a Petra Jana Juračky graficky upravil Vladimír Veselý.
Kromě billboardových a citylightových plakátů vzniknou v rámci kampaně i další předměty – např. pohlednice, samolepky, plakáty.
V areálu zoo u expozic, které tato konkrétní zvířata obývají, budou umístěny cedulky s jejich životopisnými údaji. Na webu Zoo Praha se budou postupně objevovat jejich životní příběhy. Kampaň Seznamte se! poprvé odstartovala v dubnu letošního roku a mimo jiné byla oceněna i Strategií jako nejlepší dubnový outdoor.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz