Kaktus Software pro Volvo
Webový systém byl uveden pod názvem VOLVO Assistance a slouží pracovníkům automobilky k analýze rychlosti, kvality a spokojenosti zákazníků se službami autorizovaných servisních středisek. Systém oskytuje centrále společnosti VOLVO cenná data v podobě celkové spokojenosti zákazníků a kvality poskytovaných služeb jednotlivých autorizovaných servisních středisek.
VOLVO Assistance je reportovací systém, do něhož jsou v první fázi importována data se záznamy automobilových nehod či poruch vozidel. Data jsou posléze zpracována a na základě zvolených parametrů jsou vygenerovány klasické papírové dokumenty se žádostí o účast v systému hodnocení poskytnuté služby.
K vyplnění časově nenáročného dotazníku na Webu je zákazník motivován získáním voucherů na zakoupení příslušenství k automobilům značky VOLVO. Otázky v dotazníku klientské části systému jsou generovány dynamicky, dle struktur definovaných v datových zdrojích tak, aby byli pracovníci automobilky VOLVO schopni pružně reagovat na nové trendy či změny v postupech.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz