Reklama je stále vulgárnější
Deník si bere jako příklad reklamu britské firmy Reckitt Benckisser na cosi, co se jmenuje Frank's RedHot Sauce, Frankova pálivá omáčka: v tisku se objevuje v podobě „Tuhle... si dávám na všechno“, přičemž namísto inkriminovaného slova (zde „shit“) je červená kaňka, patrně taková, jakou by na papíře vytvořila sama omáčka. V audioverzi zazní obligátní pípnutí, ovšem nikoli namísto dotyčného výrazu, nýbrž „přes“ něj.
Souboj s hranicemi veřejného vkusu svádí i televize NBC, která uvádí pořad „Dance Your Ass Off“ (Utancuj si prdel). Musela vyrobit dvě verze reklamy, jednu s originálním názvem, druhou v podobě „Dance Your A** Off“ – to pro média s konzervativnějším vedením. „Čas nezastavíš,“ komentoval nemilosrdný vývoj směrem k vulgaritě Jason Klarman z NBC.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři