Reklama v televizi stále vede
Na druhou stranu 36 procent lidí tato reklama obtěžuje. Třiatřicet procent lidí pak televizní reklama ovlivňuje při nákupu, a je tak nejefektivnější ze všech mediatypů. Na druhém místě za televizí umístila reklama v tištěných médiích - tedy v novinách a časopisech. Tu nejintenzivněji vnímá 12 procent dotázaných, přičemž 24 procent respondentů nejvíce ovlivnila při nákupu. Reklama v tisku patří podle průzkumu zároveň mezi nejméně obtěžující, jelikož nejvíce obtěžuje jen pět procent dotázaných. Za nejoblíbenější ji pak podle průzkumu pokládá pětina lidí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
31.05.2024 Galaxy Fit 3: Nejlevnější Samsung hodinky, které&h
27.05.2024 V létě startuje sdílení elektřiny. Využijte&hellip
27.05.2024 Co zazní na Analytickém fóru XTB 2024?
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ceny zlata, mědi a niklu prudce vzrostly v důsledku ekonomických a geopolitických změn
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Nový zlatý rekord a stříbro na nejvyšší hodnotě od roku 2012
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS