Prazdroj ukončil kampaň "za čisté pivo"
Kampaní volající po návratu k tradičnímu způsobu vaření piva si lídr tuzemského trhu popudil prakticky všechny pivovary. Šlo podle nich pouze o marketingový tah s cílem poškodit konkurenci. Pivovarský svaz v minulém týdnu pohrozil, že jestli Prazdroj kampaň neukončí, nechá hlasovat o jeho případném vyloučení ze svazu.
"Plzeňský Prazdroj dokončil iniciativu komunikující čistotu českého piva. Důležitost kvality, čistoty českého piva a zachování pivovarských tradic bude i nadále zdůrazňovat ve své průběžné komunikaci," řekl mluvčí Prazdroje Jiří Mareček. Kampaň podle něj měla běžet měsíc. Po jednání s vedením svazu se prý Prazdroj rozhodl k dřívějšímu ukončení iniciativy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz