DSF rebrandovala na Sport 1
Se změnou názvu na Sport 1 provozovatel plánuje zatraktivnit obsah o sportovní přenosy. V nejbližším období plánuje nabídnout přenosy z MS v ledních hokeji, přenosy z basketbalové Bundesligy, Davis Cup a takové přenosy z lehké atletiky. Z obrazovky naopak zmizí noční erotické reklamní spoty.
Kanál DSF (dnes Sport 1 Germany) odstartoval 1.1.1993 jako volně vysílaný sportovní kanál věnovaný sportovní přenosům a magazínům. Cílovou skupinou jsou diváci ve věku 14 až 49 let. Program je technicky dostupný pro 33 milionu domácností v Německu. Televizi provozuje společnost Constantin Medien.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři