HC Sparta spouští microsite
Díky microsite tak mohou sami fanoušci do kampaně, kterou připravila společnost Mather Sport, promluvit a navrhovat její vlastní znění. Stačí nahrát vlastní fotografii (nebo třeba obrázek neoblíbeného šéfa), která se usadí do vizuálu, a doplnit text. Z následných hodnocení samotných fanoušků vzejde vítězný vizuál, který bude oceněn.
Vytvoření microsite bylo úkolem pro tým společnosti Netstars, která celý koncept realizovala. „Nový web je ryze fanouškovský a má především bavit. Možnost zapojit sebe a svou myšlenku do celé kampaně určitě uvítá mnoho fanoušků a uvidíme zajímavé výtvory.“ říká Jan Schöpp ze společnosti Netstars.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři