HC Sparta spouští microsite
Díky microsite tak mohou sami fanoušci do kampaně, kterou připravila společnost Mather Sport, promluvit a navrhovat její vlastní znění. Stačí nahrát vlastní fotografii (nebo třeba obrázek neoblíbeného šéfa), která se usadí do vizuálu, a doplnit text. Z následných hodnocení samotných fanoušků vzejde vítězný vizuál, který bude oceněn.
Vytvoření microsite bylo úkolem pro tým společnosti Netstars, která celý koncept realizovala. „Nový web je ryze fanouškovský a má především bavit. Možnost zapojit sebe a svou myšlenku do celé kampaně určitě uvítá mnoho fanoušků a uvidíme zajímavé výtvory.“ říká Jan Schöpp ze společnosti Netstars.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.05.2025 Za oponou BTC Prague: co z globální…
07.05.2025 iPhone, který vyjde na polovinu. Takhle…
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Proč může být Palantir stále relativně levnou investiční příležitostí?
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín je nejlevnější za 4 roky! Zastaví dražší ropa pád cen pohonných hmot?
Štěpán Křeček, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Fed ponechává sazby beze změny, trhy reagují opatrně a zlato osciluje kolem rekordních hodnot
Miroslav Novák, Citfin
ČNB snižuje sazby, ale další uvolňování měnové politiky může být problematické
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři