Kampaň pro Esprit vsadila na microsite
Celá kampaň byla ze strany zadavatele podpořena 60 tisíci vzorky nové vůně. Vzhledem k primární cílové skupině žen ve věku 15-25 let byl zvolen pro komunikaci koncept zábavného partnerského testu, který je hlavním prvkem microsite www.vunelasky.cz resp. www.vonalasky.sk. Tento typ testu už v první oslovovací části celé kampaně uživatele filtruje tak, že na microsite přijdou uživatelé, kteří mají potenciál pro koupi této nové vůně z řady Esprit. Oslovovací část kampaně, která bude trvat do konce roku, je složená z bannerové kampaně a z direct mailů, které jsou cílené na servery s preferencí dané cílové skupiny.
Ziskaj vzorku. Nová kampaň Espritu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Index STOXX 600 dosáhl rekordní úrovně: Pomohly mu čínské stimuly a zisky v luxusním sektoru*
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Miroslav Novák, AKCENTA
Utlumená aktivita v tuzemském výrobním sektoru pokračuje – PMI (září 2024)
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři