Kampaň pro Esprit vsadila na microsite
Celá kampaň byla ze strany zadavatele podpořena 60 tisíci vzorky nové vůně. Vzhledem k primární cílové skupině žen ve věku 15-25 let byl zvolen pro komunikaci koncept zábavného partnerského testu, který je hlavním prvkem microsite www.vunelasky.cz resp. www.vonalasky.sk. Tento typ testu už v první oslovovací části celé kampaně uživatele filtruje tak, že na microsite přijdou uživatelé, kteří mají potenciál pro koupi této nové vůně z řady Esprit. Oslovovací část kampaně, která bude trvat do konce roku, je složená z bannerové kampaně a z direct mailů, které jsou cílené na servery s preferencí dané cílové skupiny.
Ziskaj vzorku. Nová kampaň Espritu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři