HC Plzeň našla pivního sponzora
„Gambrinus je vnímán jako tradiční plzeňské pivo a jsme velmi rádi, že můžeme podpořit další dlouholetou tradici, kterou hokejový tým bezesporu je," prohlásil hlavní sládek Jan Hlaváček s tím, že věří, že tento krok pomůže udržet plzeňský hokej na úrovni, kterou si zaslouží.
Podporu nového partnera přitom pocítí také fanoušci. Kromě toho, že bude pivo Gambrinus k dostání ve všech prodejních místech v ČEZ Aréně, budou probíhat také soutěže o přestávkách. "Lidé budou soutěžit ve střelbě na branku od modré čáry a podobně," doplnil ředitel klubu Emil Kristek. Plánované jsou také soutěže o volné vstupenky na zápasy nebo velká soutěž o účast na tréninku společně s hráči.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz