Nový Zéland pohoršila reklama
Stěžují si na ni ženy i muži, kteří se v minulosti stali oběťmi znásilnění, píše agentura Reuters. Pro svobodné ženy ve středním věku, které vyrážejí na "lov" mladších mužů, se pro jejich sexuálně agresivní chování v angličtině ustálil výraz "cougar" (puma). Reklama formou fiktivního dokumentu zobrazuje ženy jako šelmy, které se přes den "živí drobnou vegetací" a v noci "vyrážejí na kus čerstvého masa". Tím má být mladík, který se v "nestřežené chvíli oddělí od stáda". "Puma" jej odvleče k sobě domů, kde jej "donutí poslouchat Enyu nebo dokonce Eurythmics". Kampaň má nalákat svobodné ženy středního věku na zlevněné lístky na mistrovství v ragby ve Wellingtonu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři