Vánoční kampaň Coca-Coly vrcholí
Online reklama s vánoční tematikou letos zahrnuje kromě klasických bannerů i interaktivní prvky. Návštěvník webu si například může prostřednictvím obrázku z Google Maps vyzdobit svůj vlastní dům vánočními světly. Anebo vytvořit, napsat a odeslat elektronické vánoční přání.
Televizní spoty Coca-Coly, které letos už několik týdnů běží pouze v televizi Nova, doplnilo několik stovek vánočních billboardů a od začátku prosince znovu i Vánoční kamion, který navštíví celkem 22 českých měst, naposledy v úterý 22. prosince Brno. Součástí roadshow je vánoční vesnička s programem především pro děti. Vánoční kamion firma nechala dojet až do hypermarketů. Coca-Cola se tu nabízí z velkých stojanů ve tvaru nákladního automobilu. Součástí instore propagace jsou i akce „Model auta za čtyři láhve Coca-Coly“ nebo „Sklenka za 4 láhve Fanty“. I letos mají koly sezonní, vánoční etiketu. První výraznější povánoční akcí bude sampling Coca-Coly light od konce ledna. Jeho podobu dolaďuje agentura Euro RSCG 4D.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři