Sedmička zvyšuje náklad pražské verze
Namísto 40 tisíc kusů se tak bude v hlavním městě distribuovat 80 tisíc kusů Sedmičky. Zvýší se i počet distribučních míst ze stávajících 227 na 445. Mezi největší distribuční partnery, tedy místa, kde jsou umístěny stojany, patří Česká pošta, městské úřady, autobusová nádraží, zdravotnická zařízení, síť prodejen Albert či drogerií Rossmann. Na začátek příštího roku redakce pražské mutace týdeníku Mladá fronta Sedmička připravuje rozsáhlé obsahové změny. Čtenářům nabídne víc stránek o životě v české metropoli. Mladá fronta začala Sedmičku vydávat v polovině dubna letošního roku. Po úspěšném zavedení značky v regionech se vydavatelství rozhodlo posílit pozici týdeníku v Praze.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři