Prasečí chřipka hitem polského internetu
Zeitgeist, v překladu "duch doby", kombinací milionů nejhledanějších slov dává dohromady přehled témat a událostí, které v tomto roce zajímaly lidi v různých zemích světa. Polští uživatelé internetu heslo "projevy prasečí chřipky" začali vyhledávat v dubnu, kdy první smrtelné případy ohlásilo Mexiko. Přes léto zájem Poláků o toto onemocnění opadl, výrazně se zvýšil zase s příchodem podzimu, kdy osob, které onemocněly chřipkou, začalo týden od týdne ve velkém přibývat.
"Může to být jenom zvědavost, možná ale lidi hledají informace (o prasečí chřipce), protože se bojí," řekl listu Dziennik-Gazeta Prawna sociolog z Varšavské univerzity Aleksander Tarkowski, který se zabývá novými médii. Dodal, že pro stále větší počet Poláků je internet prvním místem, kde hledají odpovědi na otázky, jež je trápí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz