Prodej dárkových poukazů klesne
Trend se prý nevyhne ani Vánocům; loni se přitom podle údajů společnosti ze zájezdu pod stromečkem radovalo na 150 tisíc lidí. "Za letošním poklesem stojí jak pokračující hospodářská krize, tak rostoucí zájem o nezávislé cestování," řekl šéf Mag Consulting Jaromír Beránek. Zájezdovým dárkům prý navíc stále více konkurují poukazy na zážitky, které nezahrnují dopravu a ubytování, a nenaplňují tak definici zájezdů.
Poukazy na zájezdy nejsou v ČR žádnou novinkou. Prodávají se již řadu let a nemusí jít zrovna o vánoční dárky. Jejich hodnota se pohybuje většinou od 1000 Kč do 10 000 Kč. "Třicátníci je často kupují rodičům, kteří doplatí zbytek a vezmou s sebou na dovolenou třeba vnoučata," uvedl Beránek.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz