Prodaný náklad deníků mírně klesl
Meziroční propad pak dosahuje rovných deseti procent. Informoval o tom koordinátor mediálních služeb Unie vydavatelů Jan Pochman. Nejprodávanějším deníkem zůstal i v září Blesk.
"Mírný pokles prodeje deníků v září se projevil i v letech 2008 a 2007. Pokud ale porovnáme údaje za tyto roky, vidíme tendenci ke stabilizaci trhu, protože v září 2007 činil pokles prodeje proti srpnu 2,2 procenta a v září 2008 1,2 procenta a v letošním roce je to jen polovina této hodnoty," uvedl Pochman.
Podle něj je meziměsíční vývoj v letošním roce dán tím, že se v září zvýšil prodej u dvou titulů. Prodaný náklad deníku Sport vzrostl o 2,1 procenta na 67.118 výtisků a stoupá již třetí měsíc za sebou. Sport je také jediným českým deníkem, jehož náklad se zvýšil i meziročně, a to o 3,8 procenta. Meziměsíčně pak stoupl prodej ještě titulu Deník, a to o 1,2 procenta na 245.864 prodaných výtisků.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři