Nova sníží základní cenu reklamy
Zatímco letos stál na Nově zásah jednoho procenta cílové skupiny diváků (tzv. CPP - Cost per Point) 29 600 korun, v příštím roce to bude 22 500 korun, tedy o 24 procent méně, informuje E15. Podle deníku však není zřejmé, zda inzerent nakonec zaplatí v průměru méně či více než v letošním roce. Nova pro příští rok stejně jako letos poskytuje celou řadu slev ze základní ceny - v závislosti na objemu investic nebo době umístění inzerce. Kupříkladu ještě před zveřejněním cen v druhé polovině října Nova mediálním agenturám nabízela objemové slevy ve výši od pěti do devíti procent podle výše investic, uvedla E15.
Pro příští rok se televize rovněž rozhodla neposkytovat patnáctiprocentní agenturní provizi. "Naším hlavním záměrem bylo dosáhnout výrazného zjednodušení práce s cenou a obchodním modelem jako takovým," řekl deníku obchodní ředitel Novy Jan Řehák.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři