Bobule převálcovaly Miss
Je to výrazně méně než v předchozích letech, jelikož sledovanost soutěží krásy v Česku rok od roku klesá. Naopak film Bobule na konkurenční Nově v sobotu večer sledovaly více než dva miliony dospělých diváků.
Mluvčí ČT Ladislav Šticha sdělil, že sobotní vyhlášení výsledků volby královny krásy Miss ČR sledovalo od půl desáté večer v průměru 1,146 milionu diváků, což odpovídalo třetinovému podílu na celkové sledovanosti. Na první část přímého přenosu volby Miss ČR od osmi večer se přitom dívalo 841 tisíc lidí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz