Bobule převálcovaly Miss
Je to výrazně méně než v předchozích letech, jelikož sledovanost soutěží krásy v Česku rok od roku klesá. Naopak film Bobule na konkurenční Nově v sobotu večer sledovaly více než dva miliony dospělých diváků.
Mluvčí ČT Ladislav Šticha sdělil, že sobotní vyhlášení výsledků volby královny krásy Miss ČR sledovalo od půl desáté večer v průměru 1,146 milionu diváků, což odpovídalo třetinovému podílu na celkové sledovanosti. Na první část přímého přenosu volby Miss ČR od osmi večer se přitom dívalo 841 tisíc lidí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
11.09.2024 Investiční pohled na Apple: Budou nové iPhony…
10.09.2024 Jak začít investovat? Tomáš Vranka z XTB zná…
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz