WSJ zřejmě překonaly USA Today
WSJ uvedl, že získal v období duben až září 12.000 nových předplatitelů a jeho náklad ve všední dny tak činí 2,02 milionu výtisků. Naopak USA Today minulý týden oznámily, že jejich náklad klesl o rekordních 17 procent na 1,88 milionu výtisků. Oficiální údaje o nákladech novin od Kanceláře ověřování nákladu (ABC) budou zveřejněny až 26. října.
ABC umožňuje novinám započítávat do nákladu i internetové předplatitele. WSJ je jedním z několika listů, které zpoplatňují přístup na své internetové stránky. USA Today tak nečiní.
Mluvčí USA Today Ed Cassidy uvedl, že USA Today jsou stále nejprodávanější podle počtu tištěných výtisků. WSJ neupřesnil, jaký podíl na jeho údajích má internet. V předchozích zprávách však WSJ uváděl, že jeho elektronický náklad činí 350 tisíc výtisků, což by názor mluvčího USA Today potvrzovalo.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři