Náklad deníků klesl o 9,1 procenta
Oproti letošnímu červnu byl prodej deníků nižší o 2,2 procenta. Tato čísla vycházejí ze statistiky ABC ČR, kterou dnes zveřejnila Unie vydavatelů. Červencový meziměsíční pokles prodeje deníků je podle koordinátora mediálních služeb Unie vydavatelů Jana Pochmana na českém trhu obvyklým jevem, který byl patrný i v roce 2008, kdy se v červenci proti červnu prodej deníků snížil o 1,5 procenta. "Vývoj zřejmě souvisí s větším počtem obyvatel na dovolené, což jim ztěžuje jejich přístup k nákupu denního tisku a také s menší frekvencí významných událostí, které zvyšují zájem o četbu a nákup deníků," řekl Pochman s tím, že meziroční pokles je ovlivněný hospodářskou krizí, která se v České republice projevila na konci roku 2008.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři